Mohamed, Ahmad Kilani (2001) Teori pengajaran dan pembelajaran: Bahasa Arab di Sekolah Menengah Agama di Malaysia. Penerbit UTM, Skudai, Johor Bahru. ISBN 983-52-0228-1
|
PDF
21kB |
Official URL: http://www.penerbit.utm.my/cgi-bin/katalog/buku.cg...
Abstract
Buku ini mengupas teori-teori asas berkaitan dengan pengajaran dan pembelajaran bahasa Arab di Sekolah Menengah Agama di Malaysia. Buku ini menjadi rujukan pelajar-pelajar Program Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Pengajian Islam) di Universiti Teknologi Malaysia bagi Subjek Kaedah Mengajar Bahasa Arab di bawah kod (SLI 2292), subjek Qiraah Wa´al Maqal di bawah kod (SLI 3322) juga bagi subjek Qawaid Lughah Arabiah IV di bawah kod (SLI 2042). Buku ini juga amat sesuai bagi rujukan pelajar-pelajar IPTA dan Maktab Perguruan Islam serta masyarakat yang berminat dalam bidang pengajaran dan pembelajaran Bahasa Arab.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Islamic Studies |
ID Code: | 29855 |
Deposited By: | Liza Porijo |
Deposited On: | 29 Mar 2013 03:00 |
Last Modified: | 08 Feb 2017 04:43 |
Repository Staff Only: item control page